11-13 вересня 2018
 


Концерн Хлібпром збільшує долю запакованого хліба

Hlib _Lviv Від моменту свого заснування Хлібпром обрав напрямок соціально відповідальної компанії, яка дбає про здоров'я та добробут своїх споживачів. Упаковка - обов'язковий елемент дотримання якості та безпечності продукту, який споживають покупці. Відтак, вже не перший рік продаж хліба в упаковці став одним із пріоритетних напрямків розвитку Хлібпрому, а популяризація культури його споживання - основою комунікацій із громадськістю.

Концерн Хлібпром першим з українських виробників «одягнув» хліб у яскраву брендовану упаковку. Це дозволило нашому продукту вигідно виділятись на полицях магазинів. Завдяки сучасному пакуванню торгові марки Хлібпрому стали більш пізнаваними.

Також Хлібпром одним із перших розпочав пояснювати споживачам свого продукту, чому так важливо вибирати запакований хліб. Переваги хліба в упаковці щодня оцінює все більша кількість споживачів нашої продукції, а об'єми його виробництва - зростають. До речі, результати останніх досліджень ринку показують, що жителі Центрального регіону з числа споживачів продукції Концерну віддають перевагу хлібу в упаковці більше, аніж Західного.

Зокрема, виробництво хлібобулочної продукції в упаковці по Західному регіону складає 59%, а не запакованої - 41%. Тоді як виробництво хлібобулочної продукції в упаковці по Центральному регіону складає 33%, а не запакованої - 67%.

https://hlibprom.com.ua/news/

 

Всі новини

 ІНФОРМАЦІЙНА ПІДТРИМКА

Як нас знайти:

 карта МВЦ 3 пав 

Місце проведення

Київ, Україна
Броварський проспект, 15 
Міжнародний виставковий центр

 

Генеральний забудовник

Експосервис

+38 044 277 8382

+38 044 277 8877

exposervice.com.ua

Организатор:

Керівник виставки

Вікторія

Крижанівська-Струкова

+38 050 411 4805 

відправити запит

 

© 1992 ACCO International Ltd. All rights reserved